Известие

Collapse
No announcement yet.

Кабели за свещи NGK

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
    Колеги, някой ползвал ли е диелектрична грес за свещи и кабели? Според някои се мажат контактните точки. Според други, трябва да се намаже керамичната част на свещта, лулите отвътре, но самите места, дето контактува със свещта и бубината, не трябва да се мажат. (което е по-логично, като се има предвид, че греста е диелектрична, т.е. изолатор.) Днеска в един магазин за авточасти ми показаха такава грес-12 лв за една миниатюрна тубичка и рекоха, че се мажела резбата на свещите, за да не запича. Но не бяха много ентусиазирани да ми я продадат, от което съда, че няма голям смисъл от тая грес. Вие какво ще кажете? Има ли смисъл, има ли ефект, как точно се ползва?
    Грес и всякакви такива мазила според мен може да ползват хората от офроуд форума (клуб Лада също)... На разните джипки които са бензинови и с делка по-може да има нещо като ефект и то ако се намокри капачката и палеца... Едно време когато е разработван Бош мУтроника главната цел доколкото аз знам е да се избегне точно делкото и всичките му недостатъци...
    Та къде ще мажеш с тая грес!? Аз предпочитам всичко високоволтово да държа сухо без каквито и било добавки и тн...
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #17
      грес за свещи има за резби. тоест да не запичат и да се развъртат лесно. малка тубичка е 2-4лв. кабелите отвън можеш да ги мажеш с вазелин, но и от двете няма смисъл освен ако няма да газиш реки или да минаваш през софийски подлези докато вали

      ---------- Post added at 13:56 ---------- Previous post was at 13:52 ----------

      Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
      Грес и всякакви такива мазила според мен може да ползват хората от офроуд форума (клуб Лада също)... На разните джипки които са бензинови и с делка по-може да има нещо като ефект и то ако се намокри капачката и палеца... Едно време когато е разработван Бош мУтроника главната цел доколкото аз знам е да се избегне точно делкото и всичките му недостатъци...
      Та къде ще мажеш с тая грес!? Аз предпочитам всичко високоволтово да държа сухо без каквито и било добавки и тн...
      само че разработката е била на форд и се казва EDIS(electronic distributorless ignition system) и я ползват от 90-та година.
      точка

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
        Грес и всякакви такива мазила според мен може да ползват хората от офроуд форума (клуб Лада също)... На разните джипки които са бензинови и с делка по-може да има нещо като ефект и то ако се намокри капачката и палеца... Едно време когато е разработван Бош мУтроника главната цел доколкото аз знам е да се избегне точно делкото и всичките му недостатъци...
        Та къде ще мажеш с тая грес!? Аз предпочитам всичко високоволтово да държа сухо без каквито и било добавки и тн...
        Ам нали към някакъв перфекционизъм се стремя уж. Разбира се, далеч не ми се получава, ама поне да опитам
        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
        грес за свещи има за резби. тоест да не запичат и да се развъртат лесно. малка тубичка е 2-4лв. кабелите отвън можеш да ги мажеш с вазелин, но и от двете няма смисъл освен ако няма да газиш реки или да минаваш през софийски подлези докато вали

        ---------- Post added at 13:56 ---------- Previous post was at 13:52 ----------



        само че разработката е била на форд и се казва EDIS(electronic distributorless ignition system) и я ползват от 90-та година.
        Благодаря ви и на двамата, май с нищо няма да мажа. Тя тая въпросната грес е 12 лв за една тубичка, малко по-голяма от палеца ми (и то на ръката, не на крака) Освен това сега като гледам, май ми извадиха грес за подгревни свещи, а не за запалителни.

        Comment


        • #19
          За 155 ца 8 клапана според мене,трее 8 свещи голден лодж,за по 10 евро едната,и комплект свежи орегинални,или нови ,но пак орегинални кабели,и си на коня.Аз на 1.7 бях така и като мия мотора се пълнеше с вода до горе при свещите,и колата си работи като часовник,опитаите този тест и ще ви стане ясно,дали магнекор,или друга марка са добри.

          ---------- Post added at 16:31 ---------- Previous post was at 16:29 ----------

          Това е теста,сваляш капака с 4 те болта,слагаш маркуча и пълниш до горе с вода,и почваш да се возиш,ако колата ти работи перфектно,значи кабелите са добри.
          155 2.0 16v МY95 Sport

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
            За 155 ца 8 клапана според мене,трее 8 свещи голден лодж,за по 10 евро едната,и комплект свежи орегинални,или нови ,но пак орегинални кабели,и си на коня.Аз на 1.7 бях така и като мия мотора се пълнеше с вода до горе при свещите,и колата си работи като часовник,опитаите този тест и ще ви стане ясно,дали магнекор,или друга марка са добри.

            ---------- Post added at 16:31 ---------- Previous post was at 16:29 ----------

            Това е теста,сваляш капака с 4 те болта,слагаш маркуча и пълниш до горе с вода,и почваш да се возиш,ако колата ти работи перфектно,значи кабелите са добри.
            Благодаря, ама мисля да го пропусна тоя тест. Щото след него може да ми се прииска да сипя пясък в цилиндрите да видя дали хруска между буталата и ризите. Ако не хруска, значи не са ми заминали сегмените. :P

            Comment


            • #21
              Това е теста за запалителна система ,братле,после като взех 16 ката и като я закарах да я измият ,и мотора ,едвам си доиде до в къщи на 1 цилиндър,понеже беше тотал,ма сега и на нея и мия мотора ,а колата не я гася и си работи ,перфектно,после дори не я духам с въздух ,паля и си заминавам,важно е за кабелите влагата да изолират,тогава са перфектни.
              155 2.0 16v МY95 Sport

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                Това е теста за запалителна система ,братле,после като взех 16 ката и като я закарах да я измият ,и мотора ,едвам си доиде до в къщи на 1 цилиндър,понеже беше тотал,ма сега и на нея и мия мотора ,а колата не я гася и си работи ,перфектно,после дори не я духам с въздух ,паля и си заминавам,важно е за кабелите влагата да изолират,тогава са перфектни.
                Така е, между другото, аз като я взех мих мотора с меглио и с едно шише топла вода и в свещите имаш вода, но запали и вървя без проблем. Смених преди малко кабелите и свещите, обаче в бързината не запомних левите и десните свещи на коя бобина бяха. В момента съм ги сложил левите на предната бубина. Дали така трябва да е?

                Comment


                • #23
                  Важното е да не объркаш реда на кабелите.

                  Comment


                  • #24
                    Смазките както з арезбата на свещите така и тези диелектричните са препоръчителни и всеки който си уважава колата е добре да ги ползва. Освен ако не смятате след смяната на свещите или кабелит е да я продадете и да не ви пука вече за нея и новият собственик да се оправя оттук натам. Аз като предлагам свещи давам и като бонус смазка за резбата , която е достатъчна да се третират поне 8 броя свещи. Същото правим и с кабелите но там е диелектрична смазка. Проблем е че кабели за Алфите не се намират при доставчиците от които пазарувам NHK кабелите. Ако имам няколко номера на различни марки кабели може би ше се опитам да намеря а и снимка на самите кабели с данни за дъпжините пак ще са от полза.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от kristof_bg Покажи съобщение
                      Смазките както з арезбата на свещите така и тези диелектричните са препоръчителни и всеки който си уважава колата е добре да ги ползва. Освен ако не смятате след смяната на свещите или кабелит е да я продадете и да не ви пука вече за нея и новият собственик да се оправя оттук натам. Аз като предлагам свещи давам и като бонус смазка за резбата , която е достатъчна да се третират поне 8 броя свещи. Същото правим и с кабелите но там е диелектрична смазка. Проблем е че кабели за Алфите не се намират при доставчиците от които пазарувам NHK кабелите. Ако имам няколко номера на различни марки кабели може би ше се опитам да намеря а и снимка на самите кабели с данни за дъпжините пак ще са от полза.
                      Ми аз си уважавам колата и нее като да несъм доста ровил по нея, пък никога несъм слагал "грес" по кабелите и свещите! Въпреки това свещите ми се развиват и завиват без никакви допълнителни екстри, единственото което всеки може да направи е просто да зачисти резбата на главата и на самата свещ! Гарантирам че ефекта ще е хем по-добър хем по-дълготраен
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                        Ми аз си уважавам колата и нее като да несъм доста ровил по нея, пък никога несъм слагал "грес" по кабелите и свещите! Въпреки това свещите ми се развиват и завиват без никакви допълнителни екстри, единственото което всеки може да направи е просто да зачисти резбата на главата и на самата свещ! Гарантирам че ефекта ще е хем по-добър хем по-дълготраен
                        Той колегата по-горе май малко смеси понятията-ставаше дума за диелектричната грес, с която се маже изолатора на свещта или маншона на кабела от вътрешната страна. А за резбата няма логика да се слага диелектрична, щото от там минава масата на самата свещ и трябва да има проводимост.

                        Comment


                        • #27
                          Тоше,това ти ли си?
                          Японска издънко.
                          Аз от 5 години им разправям за теб,
                          ма кой ти купува свещи в тоя форум.
                          Това е Алфа!
                          155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                          1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                          GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                          ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                          Comment

                          Working...
                          X